Mr. Pizza
0769784608
- Ranking
- 100
- Rating
- NAN/10
- Favorite
- 0
- Votes
- 0
- Times Reported
- 0
Mr.Pizza este unul dintre cele mai populare branduri din Coreea. Dupa cum dezvaluie inca din denumire, evident ca domeniul sau de activitate este cel al prepararii de pizza. Dar nu orice fel de pizza ci una speciala, realizata manual dupa retete bine structurate, care s-au dovedit a fi de succes, judecand atat dupa profit si recunoastere nationala, cat si datorita performatelor sale. Datorita intaririi acestui brand prin strategii de marketing atent elaborate, a locatiilor si pozitionarii acestora, a unui inalt standard de calitate, dar si a unei foarte bune aprecieri obtinute din partea clientilor sai, Mr. Pizza a devenit cea mai de top marca autohtona din domeniu, reusind sa depaseasca performantele unor nume mult mai sonore, cum ar fi, de pilda, Pizza Hut.
In prezent franciza Mr. Pizza are peste 350 de unitati in Correa si 13 la nivel international.
Mr.Pizza se mandreste nespus cu calitatea produselor sale, prin insusi faptul ca acesti pot vedea cu ochii lor intregul proces tehnologic. Bine cunoscuta dupa logo-ul sau (o mana care rasuceste aluatul de pizza in aer, compania noastra mentine inalte standarde in ceea ce priveste procesul de pregatire a pizza, folosind numai aluat proaspat.
Un alt element care ne indreptateste sa fim optimisti si increzatori in fortele noastre, il constituie premiile pe care le-am obtinut de-a lungul anilor.
Astfel, am primit de mai multe ori distinctia ‘National Brand’ iar KCSI ne-a recunoscut ca fiind Nr.1 in restaurantele cu specific de pizza. Alte aprecieri ale muncii noastre au fost: premiul ‘Master Brand, ‘Locul 1 in Coreea pentru valoarea brandului’, ‘Cea mai apreciata companie” etc. In 2009, Mr .Pizza a intrat in ‘Top 100 Branduri din Coreea.
In ciuda performanelor sale, Mr.Pizza nu gaseste foarte satisfacator sa fie dominant doar pe piata nationala, astfel incat si-a inceput procesul de expansiune internationala, cu planul de a patrunde pe noi piete externe, cat mai curand dar si cu ambitia de a detrona alti emuli din domeniu. Planurile de cucerire a regiunii Asia de sud-est, dar si a altor zone din Europa sunt un deziderat pe care dorim sa-l implinim cat mai curand, astfel incat brandul nostru sa ajunga la sufletele a cat mai multor clienti, iar produsele noastre sa fie apreciate de consumatori din intreaga lume.
Detalii Mr.Pizza
Dateaparitiei: 1990
Numar de unitati: peste 363
Tara de Origine: Korea
Colaborare: prefera licentiere pentru master franciza, avand sanse cei cu experienta in afaceri
Nivelul investitiilor: este diferit de la tara la tara, depinzand de un summum de factori (in Correa este de cca. 200.000 dolari).
Taxa per unitate francizata: se fixeaza de comun acord cu master francizatul.
Alte plati:
1.redevente pentru master francizat: se determina dupa estimarea numarului de francize ce vor fi operate pe parcursul duratei contractuale.
2.Taxa de intrare in franciza: 50% din suma incasata de master francizat de la fiecare francizat.
3.Redevente: 50% din sumele incasate de master francizat de la francizati
4.Taxa de Marketing Levy (% of Turnover) : va fi determinata de catre master francizat.
Plan de afaceri:
Mr. Pizza Worldwide va conferi master francizatului exclusivitate teritoriala in care acesta se va ingriji de expansiunea retelei, ajungandu-se la indeplinirea unui anumit target, convenit de comun acord de catre parti.
Durata: contractul de master franciza se incheie pe 15 ani, cu posibilitatea reinnoirii pentru inca 10 ani.
Mr. Pizza Worldwide cauta un master francizat care este capabil sa demonstreze abilitati financiare si comerciale pentru a dezvolta aceasta afacere in tara sa de origine.