Romania
Change Country

669 Franchises

  • english
  • romanian
Please wait ....

Body One

Ranking
312
Rating
NAN/10
Favorite
0
Votes
0
Times Reported
0

Lansarea pe piata a primului magazine Body One, in 1998, a reprezentat inceperea unei povesti de succes, in care fiecare client joaca un rol important. In prezent, brandul Body One nu este recunoscut doar pentru calitatea superioara a produselor sale si pentru raportul foarte bun calitate – pret, ci si pentru faptul ca a devenit un mod prin care femeile se pot exprima.

Obiectivele cheie ale companiei au fost nu doar de a satisface nevoile individuale ale consumatorilor ci si pe cele ale partenerilor francizati. Pentru realizarea acestui lucru, Body One isi imbunatateste si isi dezvolta in mod constant, atat gama de produse cat si serviciile oferite. Brand-ul se bucura de notorietate pe piata insa eforturile companiei sunt constante in directia consolidarii imaginii pozitive avute pe piata.

In ceea ce priveste magazinele Body One, culorile folosite cat si imaginea brand-ului diferentiaza aceste locatii de altele de pe piata. Toate locatiile au un aer modern si in acelasi timp feminin, modalitatea de expunere a produselor facilitand accesul la varietatea de modele expuse. Conceptul evolueaza in prezent spre cel de boudoir modern, plin de stil dar in acelasi timp intim.

Colectiile Body One cuprind seturi de lenjerie intima, articole vestimentare pentru dormit (pijamale), costume de baie si accesorii. Articolele sunt produse din materiale si culori variate, urmand cele mai noi tendinte in moda, dar create in acelasi timp pentru a satisface nevoile clientilor sai.

In ceea ce priveste relatia francizor – francizat, Body One a dezvoltat o retea de peste 120 de magazine in Franta si in alte tari, atat din Europa (Spania, Elvetia, Italia, Germania, Grecia) cat si din alte parti ale lumii (Algeria, Maroc, Marticica etc). Planul companiei este de a se extinde si in alte tari, printre care: Austria, Canada, Egipt, Israel, Arabia Saudita, Turcia, SUA si de curand si Romania.

Body One ofera tuturor partenerilor sai francizati o echipa de experti si instrumente utile in domeniul logistic, al comunicarii sau al achizitiei. Aceasta echipa este la dipozitia francizatilor, ajutandu-i pe acestia sa gaseasca cele mai bune solutii pentru situatiile cu care se intalnesc, precum si sa-si optimizeze vanzarile de zi cu zi.

Magazinele Body One, in numar de aproximativ 100 atat in Franta cat si la nivel international, au un singur obiectiv: de a deveni lideri pe piata de lenjerie. Strategia de dezvoltare urmareste largirea gamei de clienti, mentinerea retelei de francize din Franta si de la nivel international dar si dezvoltarea in domenii conexe. Sucesul este rezultatul unei bune cunoasteri a pietii si a clientelei, femei intre 15 si 45 de ani si a preturilor abordabile.

Valoarea investitiei:
Taxa franciza: 25.000 Euro
Redevente: 0 din CA
Investitie globala: 90.000 Euro
Suprafata medie: 50 m2
Tip contract: Master Franciza
Durata contract: 5 ani
Anul lansarii: 1998
Tara de origine: Franta
Locatii in Romania: Nu sunt deschise inca locatii in Romania
Locatii vizate: Centre Comerciale sau locatii centrale in orase cu peste 100.000 locuitori


x

Age :
23 yrs
Availability :
N/A
Origin :
France
Categories

Rates

Rates Fee Initial investment
From 25000 EUR 90000 EUR
Outcall N/A N/A

Availability

Body One Reviews

No Review Added On Body One

Profile Comments Write Comment


No one has posted comment on Body One

Body One 's Blogs

No blog added yet .

Body One 's Status

No status added yet .
× Hello Message